×
Meniu

La data de 28 februarie 2025 va avea loc ședința ordinară a Consiliului Orășenesc Briceni

În ordinea de zi sunt incluse următoarele chestiuni:

1. Cu privire la executarea bugetului local a Primăriei orașului Briceni  pe 12 luni anul 2024 (UAT de nivelul I, ORG1 – 1079)

Raportor: Larisa Cemortan, contabil-șef

2. Cu privire la modul de valorificare a sumei alocate pentru acordarea indemnizației lunare în  anul 2024 

Raportor: Larisa Cemortan, contabil-șef

3. Cu privire la modul de valorificare a sumei alocate  pentru achitarea altor prestații  sociale angajaților unității  bugetare din aparatul Primarului orașului Briceni  în  anul 2024 

Raportor: Larisa Cemortan, contabil-șef

4. Cu privire la stabilirea  indicelui  de referință  a  indemnizației lunare pentru  anul 2025

Raportor: Larisa Cemortan, contabil-șef

5. Cu privire la direcționarea soldului bujetar excedent, disponibil pe cont la data de 01.01.2025 Raportor: Larisa Cemortan, contabil-șef

6. Privind modificarea, rectificarea bugetului local pe anul 2025 a Primăriei or. Briceni (ORG1-1079), UAT de nivelul I

Raportor: Larisa Cemortan, contabil-șef

7. Cu privire la acordarea prestației sociale cu caracter de stimulare în baza rezultatelor  activității  în anul 2024

Raportor: Larisa Cemortan, contabil-șef

8. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind stabilirea și acordarea ajutorului material  persoanelor aflate în situații dificile din orașul Briceni

Raportor: Artiom Reaboi, vicepimarul

9. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului Orășenesc Briceni nr. 9/1 din 30.12.2024 „Cu privire la instituirea Serviciului de amenajare, salubrizare și înverzire în cadrul Primăriei orașului Briceni”

Raportor: Artiom Reaboi, vicepimarul

10. Cu privire la abrogarea Deciziei Consiliului Orășenesc Briceni nr. 4/27 din 20.08.2020 „Cu privire la aprobarea tarifelor pentru licurile de veci, bronarea locurilor la cimitir din or. Briceni”

Raportor: Artiom Reaboi, vicepimarul

11. Cu privire la acordul de executare lucrărilor de renovare si reconstructie a retelelor electrice S.A. „RED-Nord” pe teritoriul or. Briceni

Raportor: Alina Capațîna, arhitect-șef

12. Cu privire la acordul de reamplasarea gazoductului de presiune medie

Raportor: Alina Capațîna, arhitect-șef

13. Cu privire la desemnarea dlui/dnei _______________ în calitate de administrator interimar al Î.M.C. „Capiteli”

14. Cu privire la micșorarea capitalului social a Î.M. „GCL” Briceni

Raportor: Ivan Vameș, administrator Î.M. „GCL” Briceni

15. Cu privire la aprobarea statelor de personal și fondului de salarizare a lucrătorilor Î.M. „GCL” Briceni

Raportor: Ivan Vameș, administrator Î.M. „GCL” Briceni

16. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului orășenesc Briceni nr. 5/29 din 10 decembrie 2015 „Cu privire la aprobarea contractului de delegare a gestiunii serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare”

Raportor: Ivan Vameș, administrator Î.M. „GCL” Briceni

17. Cu privire la aprobarea planurilor geometrice al terenului

Raportor: Iaroslav Capațîna, specialist pentru reglamentarea regimului funciar

18. Cu privire la vinderea surplusului de teren

Raportor: Iaroslav Capațîna, specialist pentru reglamentarea regimului funciar

19. Cu privire la vânzarea terenului aferent construcției

Raportor: Iaroslav Capațîna, specialist pentru reglamentarea regimului funciar

20. Cu privire la vânzarea terenului prin licitație

Raportor: Iaroslav Capațîna, specialist pentru reglamentarea regimului funciar

21. Cu privire la schimbarea destinaţiei/modul de folosință a terenului

Raportor: Iaroslav Capațîna, specialist pentru reglamentarea regimului funciar

22. Cu privire la modificarea și completarea unor Decizii ale Consiliului Orășenesc Briceni

Raportor: Iaroslav Capațîna, specialist pentru reglamentarea regimului funciar

23. Cu  privire la corectarea erorilor și modificarea înscrierilor în Registrul Bunurilor Imobile

Raportor: Iaroslav Capațîna, specialist pentru reglamentarea regimului funciar